Joan manel
Estic pendent d’una resposta vostra a una consulta que us vaig fer. En vau contestar dient que ho havíeu rebut correctament i que en breu en donaríeu resposta, però encara no l’he rebut. Pel que a la pregunta sobre el personal, no vaig tenir contacte amb
